•• Na ruim 3,5 jaar vol mooie bijzondere hoogtepunten en ruim 100 kinderen die we op speciale manier hebben geholpen, hebben we door gebrek aan voldoende steun en betrokkenheid moeten stoppen. Heel jammer ••

Belonings uitstapjes

Ons 1e uitstapje is mede dankzij Hans Robben gerealiseerd. We hebben via Hans ( vader van Arjen Robben) 6 kaarten geregeld voor de bundesliga topper Bayern München – HSV 8-0. Het was een ware showvoorstelling van Robben en zn voetbalvrienden. De dag na de wedstrijd zijn we met de kinderen naar een uitgebreide rondleiding van de Allianz Arena gegaan en hebben het indrukwekkende Bayern München Museum bezocht, waar een overdosis aan prijzen en historie te bewonderen is. Al met al een onuitwisbare ervaring voor de kids en een mentale injectie.

Met die kaarten hebben we 3 verschillende gezinnen enorm blij kunnen maken.

Op onze facebook staan diverse filmpjes en foto’s betreft wat we allemaal al gedaan hebben. Geen woorden maar daden!

Bekijk ook onze Youtube filmpjes waarbij je kan zien hoe we kinderen verrassen;

We hadden ook graag Megan mee genomen, maar Megan kon op dit moment haar moeder geen heel weekend alleen laten, dus voor Megan en haar vader hebben we kaarten en prive chaufeur geregeld voor een topwedstrijd van hun favoriete club Ajax. Megan en haar vader zijn naar Ajax – Twente geweest

Beelden zeggen meer dan woorden.

Steun stichting messi

maak een zelf gekozen bedrag over naar

Stichting Messi NL36 ABNA 0478 3258 27

Alvast bedankt