•• Sponsor Stichting Messi NL36 ABNA 0478 3258 27 ••

Maatschappelijke belangen

”Als je iets voor een ander kunt doen, dan moet je dat doen.” Johan Cruijff

Ondernemingen zien steeds vaker de voordelen van het verder kijken dan winst. Ons credo hierin is: verbeter de wereld, begin bij de jeugd!

Kinderen en hun thuis situatie

Ook bij de voetbalclubs, zowel in het betaald- als in het amateurvoetbal, groeit dit besef en aldaar kunnen we gebruik maken van een enorm netwerk dat ons helpt om juist die kinderen aan te dragen die juist voor deze unieke beloningen in aanmerking kunnen komen. Stichting MESSI zet zich in om kind en gezin te ondersteunen en de juiste kant op te manoeuvreren zodat er een leefbare situatie ontstaat waarbij we eventuele negatieve invloeden en gebeurtenissen kunnen beperken en hopelijk zelfs kunnen voorkomen.

Voorkomen is beter dan genezen

Vaak door gebrek aan positieve aandacht en waardering, zoeken jongeren aandacht via de negatieve manier. Het is daarom belangrijk dat goed gedrag gestimuleerd en beloond wordt, want op die manier zal er minder drang zijn om via een negatieve manier om aandacht te schreeuwen. Als je goed gedrag dus op een unieke manier beloont, dan zal de bewustwording bij kinderen positief gestimuleerd worden en verklein je aanzienlijk de kans dat een kind het verkeerde pad kiest. Het is dus van groot maatschappelijk belang dat de jeugd positief gestimuleerd wordt.

Steun stichting messi

Wil je meer doneren gebruik dan onderstaande links

Ik wil graag €100 doneren

Ik wil graag €250 doneren