•• Na ruim 3,5 jaar vol mooie bijzondere hoogtepunten en ruim 100 kinderen die we op speciale manier hebben geholpen, hebben we door gebrek aan voldoende steun en betrokkenheid moeten stoppen. Heel jammer ••

De organisatie wordt bestuurd door een dagelijks bestuur. Het dagelijks bestuur bestaat uit een voorzitter, een secretaris en een penningmeester.

Werkorganisatie

In de komende jaren willen we de Stichting laten uitgroeien tot een stabiele en effectieve organisatie met in ieder geval 3 bestuursleden. Daarnaast maken we gebruik van vele “supporters”en ook ambassadeurs.

Bestuur

De dagelijkse organisatie bestaat uit een driekoppig bestuur. Het bestuur bestaat op dit moment uit:

1. Remy Rondon (voorzitter),
    Remy is geboren in 1971 en heeft in zijn jeugdjaren mogen snuffelen binnen het betaald voetbal. Is ± 6 jaar aktief geweest in de jeugdteams van Vitesse en heeft ruim 14 jaar op hoog amateurniveau gevoetbald. Na zijn aktieve voetbalperiode heeft Remy aanstellingen gehad als regiocoordinator Arnhem/Nijmegen binnen de KNVB jeugdplan ( ± 6 jaar) en aktief geweest binnen de voetbalacademie van NEC en Vitesse.

“Football is a part of I, when I play the world wakes up
around me.” Bob Marley

Als je met z’n tweeën op het doel afgaat, kun je makkelijker scoren dan in je eentje. Samenspel is dan ook een van onze belangrijkste waarden. Daarom geloven we in het delen van kennis en het bundelen van krachten. Onze partners zijn onmisbaar in het realiseren van onze doelstellingen. De komende jaren zullen wij partnerships aangaan met partijen die bijdragen aan het vergroten van de maatschappelijke belangen.

De ambitieuze doelstellingen van de Stichting hebben uiteraard ook een financiële component. Het feit dat de Stichting de komende jaren met succes fondsen zal moeten werven en door middel van de aantoonbare activiteiten vertrouwen wekken. Onze doelstellingen worden breed gedragen en niet alleen met de mond beleden.

Wij blijven klein, maar onze missie groeit!

Steun stichting messi

Wil je meer doneren gebruik dan onderstaande links

Ik wil graag €100 doneren

Ik wil graag €250 doneren